poniedziałek, 23 czerwca 2014

Bzów cd

Witajcie znowu. Cały czas wyszywam bzy i już mam ich tyle. Teraz tylko skończyć ramkę i w środku białą mulinką i koniec.
Cały czas mam pytanko jak dodać na blogu pkt kto mnie najczęściej komentuje.

niedziela, 15 czerwca 2014

Torcik z truskawkami

U mnie w domku jest taki zwyczaj że jak przychodzi czas truskawek to są: knedle z truskawkami i torcik truskawkowy. 
Pokazuję wam torcik trochę niezręcznie mi poszło układanie truskawek na torcie.
 I tu taka fotka maka przy torach na moim osiedlu. 
W sprawach robótkowych to cały czas robię bzy z posta poprzedniego i jakoś mi się fajnie je haftuje. A za to nie za bardzo idzie mi sal księżycowy - nie chce mi się go haftować. 
A jak nie haftuje to czytam książki i teraz obecnie czytam drugą część Juliette Benzoni "Kolekcjoner z Warszawy" pt:"Róża Yorku" pierwszą przeczytałam i chcę wam powiedzieć że ta seria mi się podoba dużo się w niej dzieje. Wszystkich części jest 4.
I też czytam Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru" i idzie mi z nią średnio.
PS. Jak dodać taką rzecz "Kto najczęściej mnie komentuje na blogu". Proszę na pomoc

niedziela, 8 czerwca 2014

Cd bzów

Cd haftowania bzów (nie wiem czemu ale mi się je fajnie haftuje) i nie mogę się doczekać końca
 Kiedyś przeglądałam swój aparat i znalazłam taką fotkę którą zrobiłam nie wiem nawet kiedy ale miałam z 30 kilka lat i chyba to było jak kupowałam ten aparat

niedziela, 1 czerwca 2014

Trochę haftów i znowu wiosna

Witam ponownie i pokażę kilka rozpoczętych haftów które zaczęłam:
1. Sal księżycowy(mało tego ale jakoś nie ciągnie mnie do tej robótki)
 2. Bzy (wzór z gazety Hafty Polskie nr 2/2007) i ta robótka mnie bardzo pociąga a może przez to że oprócz konwalii to także lubię bzy.
 A teraz znowu trochę wiosny porobiłam moją komórką trochę fotek kasztanowcom które już mają malutki soje owoce czyli kasztany



 A tu kwiaty niedaleko przystanku tramwajowego tak pięknie wyglądają że porobiłam fotki.

A na koniec dziękuję wszystkim za życzenia imieninowe te z facebooka i z bloga.
A dziś Dzień Dziecka życzę każdemu dziecku wszystkiego naj. Pozdrawiam Joasia

Kolejna metryczka

Wyszyłam kolejną metryczkę na komunię tym razem dla Kacpra. Podoba mi się bardzo ten wzór metryczek zarówno dla dziewczyny jak i dla chłopc...