wtorek, 1 września 2009

Moje bratanice i pierwszy dzień szkoły mojej chrześnicy

Przedstawiam wam moje trzy śliczne bratanice: Kingę, Małgosię i Izunię.
Dziś dla Małgosi było wielkie święto bo dziś zaczęła edukację szkolną i poszła do 1 klasy.Najpierw było spotkanie z dyrektorką szkoły na sali gimnastycznej a potem spotkanie z wychowawcą w klasie. Byłam dziś razem z nią w szkole. Gdyż Gosia jest moją chrześniaczką i chciałam z nią być w tym jej dniu.

Jutro zaczyna się nauka i mam nadzieję że będzie z miłą chęcią chodziła do szkoły i będzie zawsze tak uśmiechnięta tak jak dziś.

2 komentarze:

  1. Ależ te mamy mają oczy zwrócone na swoje pociechy(i ciekawe ile jest takich świetnych cioci jak Ty)nie ma się co dziwić ważny dzień w życiu wszystkich.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...