piątek, 26 marca 2010

metryczka i karteczki na święta

W ubieglą niedzielę zaczęlam szyć metryczkę na komunię córki koleżanki. Metryczka ma być gotowa na 16 maja bo wtedy ma komunię. I teraz obecnie metryczka wygląda tak:
A robię ją z tego oto wzoru:

A potem na koniec maja mam zrobić drugą meryczkę dla chlopca a to dla syna drugiej koleżanki.Wzór będzie taki jaki jest w kwietniowym numerze Hafty Polskie.
Dzis także dostalam w do domku aż trzy karteczki na swięta: Pierwsza od Ani - Anek73

I dwie od koleżanek nie hafciarek jedna jest od koleżanki z szkoly jeszcze a druga od koleżanki fanki zespolu Universe.

Wszystkie kartki mi się podobają i wszystkie są urocze.
Dzis także byłam w kinie na filmie "Trick" -film jest Polski i nawet fajnie się go ogląda. Aktorzy fajni i akcja też fajna.

2 komentarze:

  1. Będzie śliczna pamiątka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też haftowałam tą pamiątkę dla szwagierki :). dostałaś śliczne kartki :).

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...