wtorek, 4 maja 2010

Witam w maju!!!

Witam was w ulubionym przeze mnie miesiącu maju, co widać po wyglądzie bloga moje ulubione kwiaty są w maju.No i mam imieniny w maju.
Aga kota dostałam narazie 1 grudniowego do wyszycia, nie wiem kiedy skończę (muszę dokupić dwie muliny. Ale narazie wyszywam tymi co mam i mam wyszyte te prezenty z boku o obrys kota. Spróbuję szybko go skończyć i wysłać dalej.Ja wyszywam teraz kotka na obrazku Kini.
Oczywiście posta piszę z pracy. Jak tylko mi w domu podłączą neta to pokaże wam upominki jakie zrobiłam dla znajomej z pracy no i kota oczywiście.
Dziękuję za miłe komentarze i za wsparcie a wam życzę wszystkim miłego tygodnia pracy.

4 komentarze:

  1. Ja tez uwielbiam konwalie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach konwalii jest zniewalający,życzę szybkiego powrotu do blogowej "normy: :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię maj :). A na kotka cierpliwie poczekam :).

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...