środa, 6 kwietnia 2011

Prezent wymiankowy,co kupiłam i inne

Dziś jak przyszłam spotkała mnie bardzo miła niespodzianka gdyż przyszła do mnie paczka na wymiankę na forum Hafty Polskie i oto co dostałam:
 
 w paczuszce znalazłam:przepiękny koszyczek świąteczny wielkanocny,obrazek z kwiatuszkiem, słodkości(czekolada gorzka nadziewana i cztery jajeczka(na zdjęciu są dwa)), dwie karteczki z Głubczyc oraz dwie kawki. Wszystko prześliczne.
W maju moja chrześnica ma wielki dzień bo 22 maja przyjmie Pierwszą Komunię Świętą i z tej okazji mama chrzestna jej wyszyje taki oto obrazeczek tylko ciocia musi kupić inną kanwę bo tą co dostałam jest stanowczo za mała.
Moje upominki na wszystkie trzy wymianki wyślę po niedzieli najprędzej w poniedziałek jeszcze muszę zrobić zakładkę na wymiankę książkową a na inne zrobiłam rzeczy tylko że to wyszło tak jakby to robił przedszkolak a nie dorosła osoba. Ale oprócz haftu krzyżykowego to nie mam zdolności plastycznych. 
Zapraszam na mojego bloga książkowego: 
Mój przyjaciel - książka
I jeszcze jedna sprawa bardzo gorąco dziękuję za życzenia urodzinowe są bardzo miłe i w tym dniu czułam się wspaniale w tym dniu.
I sprawa najważniejsza POZDROWIENIA OD MOJEJ CHRZEŚNICY MAŁGOSI dla wszystkich odwiedzających mojego bloga. 

3 komentarze:

  1. Śliczna niespodzianka do ciebie przywędrowała;dziękuję za pozdrowionka od Małgosi,pozdrawiam ją również:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny będziesz xxx ten obrazek dla chrześnicy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...