środa, 11 stycznia 2012

Mój upominek wymiankowy na urodziny forum Hafty Polskie

Zapisałam się na wymiankę urodzinową na forum Hafty Polskie i oto jaki przygotowałam upomiek. Głównym motywem jaki trzeba było zrobić był igielnik kwiatowy. Ja zrobiłam biscornu. Do niego dodałam małe płatki musli, jeden batonik oraz dwie kawy 3 w1. Jak już zapakowałam i wysłałam liścik stwierdziłam że zapomniałam o kartce z mojego miasta no cóż tak bywa czasami.
 Tak oto wygląda:
Jestem ciekawa co ja dostanę w ramach tej wymianki ale muszę cierpliwie poczekać.Zapisałam się także na wymiankę walentynkową na forum Babskie Hobby i jest jeszcze czas aby coś wymyślić. Trzeba coś zrobić własnoręcznie z serduszkiem.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.

2 komentarze:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...