czwartek, 4 października 2012

Koncert Robert Janowski i przyjaciele

W sobotę 29 września w Galerii Jurajskiej w Częstochowie byłam na koncercie Roberta Janowskiego(prowadzący program "Jaka To Melodia" i porobiłam kilka fotek a przy okazji świetnie się bawiłam. Sam Robert Janowski bardzo świetnie bawił publikę ale zaśpiewał kilka piosenek niestety nie swoich. Ale vocal to ma niezły. Na koncercie też było kilka osób które można też spotkać w programie "Jaka to melodia"
 Tutaj zespół muzyczny który występował z wykonawcą: przy klawiszach jest muzyk która gra nutki w 3 rundzie programu i gitarzysta który też występuje w tym programie
 Tutaj gitarzysta solowy z "Jaka to melodia"
 Tutaj jest wokalistka z programu Magda Tul (nieźle śpiewa i daje czadu mimo dość zaawansowanej ciąży)
 Aneta Figiel też wokalistka z programu i też ma świetny wokal(niestety nie było trzeciej wokalistki) - śpiewała piosenkę Adele
 Tutaj Magda Tul
 Klawiszowiec z programu no i grający te nutki w 3 rundzie
 Konkurs dla publiczności - było coś na styl "Jaka to melodia" uczestnicy zgadywali co to za melodia tylko że były zespoły po 3 osoby 
 Robert  Janowski z wokalistkami
 A tu sam pan Robert
Koncert był świetny i trwał ponad 1 dokładnie nie pamiętam. 
Pozdrawiam

3 komentarze:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...