środa, 3 kwietnia 2013

Wymianka, brat i bratanek

Jak pisałam we wcześniejszym poście brałam udział w dwóch wymiankach. Jedną wymiankę już pokazałam a teraz pokazuję drugą tą z fejsa. Ja dostałam paczuszkę od Kasi z Irlandii i jest ona prześliczna i mi się podoba. A dostałam obrazek z wyhaftowanym jajeczkiem, zestawik do wyszywania, serwetkę, mulinki, taki jakby zestaw do zrobienia karteczek, karteczka świąteczna własnoręcznie robiona, pocztówka z Irlandii, kosmetyki, mydełka zapachowe oraz coś dla ciała cukierki,herbatki i galaretka
 A ja przygotowałam dość podobną paczkę jak na wymiankę z Haftów polskich ale dodałam do niej gazetkę pt. Jasne że Częstochowa i taki jakby notatnik tylko nie mam magnesów.
 A 8 marca zostałam po raz 4 ciocią tym razem małego Kazia i tu na fotce jestem z bratankiem.
 A tu przedstawiam wam mojego brata ma na imię Andrzej i jest dwa lata młodszy ode mnie.
Dziękuję gorąco za życzenia urodzinowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...