wtorek, 21 lipca 2015

Igłą malowane nr 4/2015 - recenzja

Dziś przedstawię wam moją recenzję gazety "Igłą Malowane" nr 4/2015 przekazaną mi  przez firmę Coricamo.
Okładka przedstawia hafcik Afrykanki, ptaszków wyhaftowanych haftem wstżeczkowym, dwa wzory haftów witrażowych z Irysami i Makami oraz haftami dla dzieci.
Gazetka kosztuje 9,70 i jest warta swojej ceny.
 Bardzo podobają mi się hafty witrażowe - tu pokazane jest jak pięknie wygląda ten hafcik wyhaftowany szklanymi koralikami - wygląda super ale raczej jak będę haftować to krzyżykami
 Potem jest serwetka z makami - jest śliczna ( są pokazane dwie wersje jedna z 3 makami a druga z jednym.
 Jest także przepiękny haft Afrykanki pt."Energia Afryki"
 Oraz dwa urocze ptaszki - i propozycja wyszycia go albo haftem krzyżykowym jak i wstążeczkowym. Bardziej mi te ptaszki podobają w wersji wstążeczkowej

 I coś dla milusińskich czyli proste wzory dla początkujących i są tam wzory kotków,konik oraz ślimaczek i delfinek oraz bardzo czytelny kurs nauki haftu krzyżykowego - jak przyjedzie bratanica 6 latka to wypróbujemy wzory
 Jest także ogromny wzór pt."Spacer wśród maków" i tu propozycja by połączyć trzy techniki haftów czyli : krzyżyki, koraliki i wstążeczki. Przy okazji tego haftu jest także kurs haft wstążeczkowego bardzo czytelny i sfotografowany.
 Także jest przerobiony na haft obrazek Julki - zwyciężczyni konkursu na dzień dziecka z kotkiem jest uroczy ten obrazek. 
Jest także zaproszenie do konkursu do wysyłania prac z gdzie są połączone różne techniki hafciarskie czyli: haft krzyżykowy, wstążeczkowy i koralikowy. Mam nadzieję że zostaną prace pokazane na łamach gazety. 
Moim minusem co do gazety to trochę za mało wzorów jest - a te duże wszczególności obraz z spacerem wśród maków - jest na niektórych kartkach strasznie mało czytelny, kolory się zlewają ze sobą

1 komentarz:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...