sobota, 8 sierpnia 2015

...

Nie wiem jak zatytułować post więc napisałam 3 kropki a więc pokażę wam dwie moje prace i tak zrobiłam taką mocno skromną kartkę imieninową dla koleżanki z pracy Ani (miłośniczka  folkloru)

 Dla sąsiada metryczka na jego ślub, jest w fajnej ramce i od dawna u młodych (bardzo się młodym spodobała)
 A tu fotka z pracą mojej koleżanki Edyty
A tu fotka do dowodu osobistego - w poniedziałek składam wniosek na nowy dowód
 Może słabo widać ale u mnie na 11 piętrze było dziś 37 stopni - masakra 
 A moja piesia schowała się pod drzwiami wejściowymi
I najprzyjemniejsza rzecz mam teraz 3 tygodnie i jeden dzień urlop - do końca sierpnia. Pozdrawiam

1 komentarz:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...