piątek, 23 października 2015

Wymianka zakładek - co dostałam

W poprzednim poście pokazałam jaką ja zrobiłam zakładkę na wymiankę u Małgoś13. Ja upominek dostałam od Mlenka. I zobaczcie co dostałam:
Zakładka, czekoladę do zalania na gorąco, pocztówkę z Gdańska i książkę "Zabierz mnie do Grecji"
 Tak wygląda sama zakładka 
1 część to Włoczykij
 A z drugiej strony jest napis:"Nawet najdalższa podróż zaczyna się od pierwszego kroku"
Dziękuję Wioli za przepiękny prezent i warto było czekać na niego.
Mam nadzieję że mojej wylosowance też się spodobała moja zakładka. 
Na stronie Małgoś13 można zagłosować na zakładkę z wymianki - głosować można do 24.10.
Pozdrawiam

2 komentarze:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...