piątek, 2 czerwca 2017

Kolejne metryczki

Ostatnio w pracy zostałam zaproszona o zrobienie 2 metryczek i to w tempie bardzo ekspresowym bo w ciągu 2 tygodni dwie. Ciężkie to było gdyż w jednej metryczce musiałam zmienić kolor włosów z brunetki na blondynkę.I tak wyszła mi blondyneczka - kolor włosów wzięłam z innego wzoru. I szczerze mówiąc bardziej mi się w tej metryczce podoba kolor blond. 
 A tak wygląda cała metryczka z blondynką. Wyszyłam ją w ciągu 3 dni . Jeden dzień na dziecko a dwa pozostałe kielich, ramka i napis
I robiłam też metryczkę taka jaka była we wzorze. 
I mam nadzieję że w tym roku koniec z metryczkami komunijnymi gdyż sezon na komunie się kończy 

3 komentarze:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...