środa, 3 kwietnia 2019

Niteczki w karteczki 2019

Zapisałam się na zabawę:Niteczki w Karteczki a więc 28 marca obchodziłam swoje Urodziny i na nie dostałam karteczki z mulinkami. Kartki wszystkie bez wyjątku mi się podobały są przepiękne a muliny też się przydadzą nie wiem jeszcze na co ale się przydadzą. Oprócz kartek i mulinek dostałam trochę herbat w saszetkach i jedną ice coffe a także pocztówka z Leżajska.
Tak wyglądają wszystkie kartki z mulinami 

 Same kartki urodzinowe jakie dostałam wszystkie są przepiękne
 No i drugie zbiorowe  zdięcie
Dziękuję wszystkim uczestniczkom zabawy za karteczki i mulinki a także dodatki.Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Rewelacyjne kartki otrzymałaś i prezenciki. Szkoda, że nie zdążyłam się zapisać do tej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...