poniedziałek, 27 kwietnia 2009

Zabawa w 4

Zostałam zaproszona przez Kasie s5 do zabawy w 4
  1. 4 miejsca w których mieszkałam- jak byłam mała tzn tak około do końca 3 klasy podstawówki mieszkałam w domu jednorodzinnym, potem przeprowadziłam się z rodzicami do bloku na 11 piętro a teraz mieszkam w mieszkaniu po babci na parterze.
  2. 4 miejsca do których lubię wracać: moim ulubionym miastem gdzie wspaniale odpoczywam jest Kraków i to jest miejsce jedyne do którego lubię wracać.
  3. 4 ulubione potrawy:gołąbki, rosół,schabowy,makowiec z dużą ilością maku
  4. 4 potrawy których nie znoszę: grochówka, fasolówka, fasola po bretońsku i flaki
  5. 4 pasje/ hobby: siatkówka( oglądam mecze w telewizji lub na hali), haft krzyżykowy,psychologia, książki
  6. 4 miejsce które zwiedziłabym gdybym miała możliwość:Rzym i Watykan, Wiedeń, Wilno, Paryż
  7. 4 seriale/ programy które lubię: Ranczo, W11, Detektywi, Anna Maria Wesołowska i Sąd Rodzinny
  8. 4 miejsca pracy.: Króciutki okres chwili pracowałam jako sprzedwca obwarzanów a od 15 lat stale pracuję w jednym miejscu i na tym samym stanowisku pracy
  9. 4 rzeczy które chciałabym przeżyć:Zmienić pracę, lot balonem lub samolotem - zobaczyć świat z lotu ptaka
  10. 4 marzenia z dzieciństwa - zawsze chciałam pracować z dziećmi jako przedszkolanka albo kwiaciarka
  11. 4 ulubione filmy:Kogel Mogel, Galimatias,Dirty Dancing, Mamma Mia
  12. 4 ulubionych wykonawców muzycznych lub zespołów: Universe, Europe, ABBA, Papa Dance
  13. 4 rzeczy które robię po wejściu na internet:sprawdzaqm pocztę, zaglądam na swojego bloga, zaglądam na inne blogi oraz na różne fora internetoweże Naszą Klasę

-----------------------------------------------------------------------------------------

4 osoby które zapraszam do zabawy:

Dota72

Anek73

Ulaihaft

AgnieszkaAMD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...