poniedziałek, 15 lutego 2010

Mój upominek na wymiankę u Uli

Za chwile pokażę wam jakie przygotowałam upominki dla Izy z okazji wymianki walentynkowej u Uli. Upominek powinien już dojść bo wyslalam go w poprzednią srodę tak okolo 18 i to priorytetem poleconym.Więc już powinna być u adresatki więc pokazuję.A przygotowałam dla Izy następujące upominki:notesik z 1 literką imienia,kartkę walentynkę,biscornu serduszkowe, mini zestaw do haftu oraz kinderki i lizaczek serduszko.

Mam nadzieję że upominki choć troszkę spodobają się upominki Izie.I że upominek już doszedł do adresatki.Iza daj znać czy już doszła paczuszka i czy jest w porządku. Bardzo cię proszę daj znać na maila:Jeniulka@gazeta.pl lub w komentarzu

1 komentarz:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...