środa, 10 lutego 2010

Upominek walentynkowy

Jak wrócilam z pracy to czekalo na mnie awizo i wiedzialam że przyszedl do mnie upominek z wymianki u Uli ale jakie bylo moje mile zaskoczenie gdy dowiedzialm się że upominek szykowala dla mnie Ula z Bialegostoku a dokladniej o nicku Wredula. A dlatego mnie to zaskoczylo gdyz Ula szykowala dla mnie także upominek przy okazji wymianek igielników. A dostalam oto takie mile niespodzianki.

Po pierwsze dostalam przeliczną zakladkę jest wprost cudowna.Tak wygląda pierwsza strona:

A tak wygląda druga strona:

Przeliczną kartkę walentynkową.Która zajęla honorowe miejsce obok kartek z innych wymianek walentynkowych. W calej karierze nie dostalam tylu walentynek:

Serduszko zapachowe które wisi w szafie i tam odstrasza mole.Jest piękne i nie wiem jaki to zapach.

I przeliczne robótki szydelkowe czyli serwetka oraz szaliczek z dodatkowym czerwonym kwiatuszkiem. Jest to przesliczne


Oraz cos dla ciala i ducha czyli czekoladka(już jej nie ma nawet na fotce bylo jej polowe a najbardziej zainteresowany czekoladą byl pies(straszny lasuch) a czekoladę nie zjadlam sama tylko z rodzicami na spolkę i kawki.
Uleńko dziękuję ci serdecznie za upominki są przecudowne i milo mi na serduszku jak widzę takie cudownosci.
Dziękuję także Uli, Dorotce i Agnieszce za mile slowa pod ostatnim wpisem zrobilo mi się milo że trzymacie kciuki aby w końcu ta zla passa poszła precz.
A jutro pokaże wam upominki z wymianki u Maranty te co dostalam i te co ja wyslalam.
Dzi takze wyyslalam upominek na wymiankę walentynkową u Uli i mam nadzieję że do piątku dojdzie a moja"walentynka" będzie się cieszyla 14 lutego z mojego upominku jeżeli jej się spodoba.

3 komentarze:

  1. Asiu dostałaś super paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam w poprzednim narobiłam byków. Cieszę się ogromnie, że prezent Ci się podoba. Nie martw się, głowa do góry wszystko u Ciebie dobrze się ułoży. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...