wtorek, 20 marca 2012

Dziś

1. Dziś próbowałam skończyć upominek na wymiankę wielkanocną na forum Babskie Hobby i wyszła klapa gdyż mi się kanwa popruła ale już mam pomysł co  z tym dalej zrobić i jutro jakoś wykorzystam hafciki i coś z tego będzie.
2. Rzecz miła dostałam pierwszy upominek na moje urodziny które są 28 marca a co dostałam to pokażę w dniu urodzin 
3. Zapisałam się na postcrossing to jest wysyłanie karteczek jak i dostawanie karteczek z całego świata. Już nie mogę się doczekać komu wyślę 1 karteczkę i od kogo dostanę. Mam pytanko do dziewczyn które są w tym dłużej czy kartkę dostaje się od osoby której ja wysyłam kartkę czy jest tak że komu innemu wysyłam i od kogo innego dostaję. Mam nadzieję że będzie to miłe doświadczenie.


1 komentarz:

  1. hej ...
    karteczke dostajesz od innej osoby i dopiero jak twoja dojdzie to do Ciebie wtedy jest wysylana karteczka ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...