piątek, 2 marca 2012

Prezent na Dzień Kobiet odemnie

Oto jaki przygotowałam upominek na Dzień Kobiet w wymiance na forum Babskie Hobby. Są to wizytówka z imieniem mojej wylosowanki (Izabela), do tego zakładka, zakładka druga to jest materiał promocyjny Uczelni w której pracuję oraz coś dla ciała czyli dwa wafelki Max Snack i dwie kawki Kopiko. Upominek się spodobał
 Także moja chrześnica Małgosia chciała coś przygotować dla mojej wylosowanki i zrobiła laurkę. Która też się spodobała mojej wylosowance.
A teraz przede mną następne wyzwania czyli Wymianka Wielkanocna na forum Babskie Hobby oraz  na haftowane kartki świąteczne na facebooku już wiem komu mam wysłać więc jutro biorę się ostro do roboty. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru i miłego weekendu

2 komentarze:

  1. I taki post ogromnie mi się podoba :) Jest optymistyczny i pełen zapału do pracy!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent na pewno się spodoba :-) ja nie mogłam wziąć udziału w tej wymianie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...