niedziela, 26 lipca 2009

Zakopane cd.











5 komentarzy:

  1. Ja kocham Zakopane, zazdroszczę takich wakacji - ja już tam nie byłam dwa lata .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te nasze gory.... Ja to nie bylam tam juz dobrych pare lat.... Dzieki za zdjecia - przywolaly i moje wspomnienia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że wyjazd miałaś udany, mi niestety w tym roku się nie poszczęściło z Zakopanym ale mam jeszcze jedną szansę we wrześniu więc może wtedy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wyjazd się udał. Nasze góry są piękne o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, że miałaś udany i przyjemny wypoczynek w naszych górach:-)Troszkę Ci tego zazdroszczę , bo ja dobrych kilka lat jużw górach nie byłam.Pozdrawiam Jeniulko:-
    )

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...