poniedziałek, 24 grudnia 2012

Karteczki jakie dostałam no i co wysłałam


Dzisiaj jest Wigilia do Pasterki dwie godziny pokażę wam jakie wysłałam karteczki na moją wymiankę i nie tylko.Już nie bardzo pamiętam jaką komu wysyłałam kartkę poza wymianką. Wiem tylko jaką Ani z Kłodzka (bo pokazała na facebooku). A

 Tą kartkę wysłałam dla Ani z Kłodzka
 A takie kartki wysłałam na moją wymiankę:
Taką kartkę wysłałam dla Onka15:
 Taką kartkę zrobiłam dla Elziutki:
Takie oto karteczki dostałam w ramach mojej wymianki:
Taką dostałam od Onka15
Taką dostałam kartkę od Belinea
 Taką dostałam kartkę od Iwony(Iwo10)
Takie karteczki dostałam poza wymianką
Od Oli(Alexls) oprócz kartki dostałam też rameczki na inne kartki
 Taką kartkę dostałam od Jola311
 Taką karteczkę dostałam od Edytki(Sejana) - koleżanki jeszcze z szkolnych lat
 Od Uli
 Od innej koleżanki ze szkoły Gabrysi
 Od Ani z Kłodzka
Karteczka w ramach zabawy mikołajkowej od Ani Papierkiewicz
 Od Agnieszki z Ornontowic
Bardzo dziękuję wszystkim za wysłanie karteczki i każda jest takim miłym dodatkiem do świąt. Pozdrawiam gorąco Joasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...