piątek, 21 grudnia 2012

Wymianka

Dochodzi 24 grudnia i mam nadzieję że już dostaliście wszyscy swoje karteczki. Dostałam fotki już od prawie wszystkich uczestniczek wymianki tylko nie mam od Elziutki( mam prośbę aby dziewczyny które dostały od niej kartkę aby ją sfotografowały i tą fotkę mi wysłały). Wtedy będę mogła pomyśleć o albumie z wymianki.
Fotki kartek które dostaliśmy pokazujemy od 24.12 do 31.12.12 na blogach ale jak ktoś ma konto na facebooku tam też niech pokaże fotki. Oczywiście z tytułem naszej wymianki.
Osoby nie posiadające bloga bardzo bym prosiła o napisanie krótkiego posta z fotkami kartek jakie dostaliście i wysłanie na mojego maila (jeniulka@gazeta.pl) - ja te posty opublikuję na swoim blogu. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...