poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie Roku 2012 - upominki na wymianki

W tym roku brałam udział w różnych rodzajach wymianek najczęściej na forum Babskie Hobby z różnych okazji
1. Wymianka na Walentynki
 2.Wymianka na 5 Urodziny forum
3. Wymiana na Dzień Kobiet
 
 Jeszcze była wymianka na Wielkanoc ale nie mogę znaleźć fotek
Następną wymianką była "Wymianka z marzeniami w tle"
 No i wymianka Mikołajkowa na Facebooku
Tutaj jeszcze pragnę nadmienić że w tym roku organizowałam wymiankę karteczkową "Życzenia pod choinką"
Jak również zapisałam się na Postcrossing i w tym roku dostałam 26 pocztówek z różnych stron świata najwięcej kartek dostałam z USA(każda inna) i Rosji. Dostałam także kartki z takich państw jak: Puerto Rico, Chiny,Tajwan a pozostała reszta z krajów europejskich.A ja wysłałam 25 kartek(jedna wygasła) i najdalej gdzie wysyłałam kartkito kraje takie jak: USA, Tajwan, Kanada. Najwięcej kartek wysłałam do Rosji bo aż 7, 4 do Holandii, 3 do Białorusi.Pozostałe kartki wysyłałam do różnych krajów Europejskich. 
W przyszłym roku też mam zamiar bawić się w tą zabawę i mam nadzieję że dostanę z pocztówkę z krajów z którego jeszcze nie dostałam.
Jak również bawiłam się w zabawę Pocztówka z wakacji i z tej zabawy dostałam kartki z USA, Niemiec i dwie własnoręcznie robione. Ja wysłałam kartki dwie do Polski i jedną do Holandii i tam wysłałam pocztówki z Częstochowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...