niedziela, 10 maja 2009

Klimakterium i już



Dziś byłam na sztuce pt. "Klimakterium i już" i nie żałuję że byłam zabawa była przednia grały tam 4 aktorki i super bawiły z publicznością. Piosenki poprzerabiane z różnych przebojów. A grały tam takie aktorki jak:Elżbieta Jarosik(znana z roli Teresy Maj - mamy niani Frani), Grażyna Zieliśnka(babka z Rancza i Mama Mareczka "Na Dobre i na złe), Elżbieta Jodłowska i Krystyna Sienkiewicz. Po spektaklu panie podpisyały programy, płyty i różne takie. Jeżeli kto ma możliwość to polecam.Wiecie jakie moje zdziwniwnie było gdy zobaczyłam że mama niani Frani jest szczupła i wysoka. Wydawało mi się ianczej, jednak strój robi swoje. Panie zachęcały do badania się i że warto być babą niż facetem.Tyle narazie na temat sztuki.

1 komentarz:

  1. oj widze, że zabawa była przednia, jak będę mieć okazję też na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...