czwartek, 14 maja 2009

Moje pierwsze biscornu

To jest moje pierwsze biscornu które skończyłam dziś, jak to mówią pierwsze koty za płoty po tym pierwszym będzie lepiej bo napewno jest trochę błędów.A jak wam się podoba. Aha te biscornu będzie upominkiem na dzień mamy dla mojej mamci. Ciekawe czy jej się spodoba. Zamiast guziczka wstawiłam koraliki bo w domu u siebie nie mam wolnych guzików. Teraz będę robiła drugie na wymiankę u Edy jest bardzo podobne ale i troszkę inne a na czym inność polega zobaczycie w swoim czasie.

4 komentarze:

  1. Z perełką wygląda jeszcze lepiej niż z guzikiem. Udała Ci się ta robótka wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale nie widać, że jest, to Twoje pierwsze biscornu :), jest śliczne, a z tą perełką wygląda tak dostojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeniulko, mnie się bardzo podoba Twoje biscornu i sądzę , że mamusia będzie zachwycona.Jest śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne , aż trudno uwierzyć,ze to pierwsze. Z koralikiem wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...