piątek, 8 maja 2009

Robtkowy Secret - pal




Dziś jak wróciłam z pracy zastałam w skrzynce na listy awizo na list polecony jakie moje było zdziwienie gdy zobaczyłam że przyszła już przyszła paczuszka na robótkowy secret pal. Osobą która mnie obdarowała jest Pyziulka której bardzo ale to bardzo dziękuję upominki które podpasowały mi to i to bardzo. A dostałam dwa zestawiki pachnące jeden waniliowy i jeden konwaliowy(Kocham konwalie i dla mnie maj bez konwalii to jest stracony), ciasteczka przepyszne, toruńskiego piernika, dwie pocztóweczki z Toruniem, trzy zwierzaczki zrobione na drutach( są przecudowne) oraza dwa cukierki a w nich były kawki które uwielbiam i już jedną wypiłam i zjadłam ciasteczka, dostałam także uroczy liścik i było mi bardzo miło gdyż ta osóbka powróciła do haftu krzyżykowego dzięki mojemu blogu to jest naprawdę miłe. Martynko bardzo ci dziękuję za przeurocze upominki sprawiłaś mi nimi ogromną radość.
PYZIULKA DZIĘKUJĘ GORĄCO ZA PRZEPIĘKNE UPOMINKI

Ps. Wczoraj poszedł w Polsce mój secret - pal i mam nadzieję że także się spodoba osóbce którą wylosowałam tak jak upominki od Pyziulki mi. A dziś wysłałam także upominek dla mojej wylosowanki z forum Maranty na wymiankę Wakacyjno - letnią i mam nadzieję że się również spodobają upominki.

4 komentarze:

  1. Fajnie,że Ci się podobają prezenciki,fajna jest taka zabawa wymienna,ja jeszcze w żadnej takiej nie uczestniczyłam,u Edy będzie moja pierwsza,jak byś na jakąś inną wymiankę miała namiary to daj mi znać proszę.Pozdrawiam.
    http://ulaihaft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się cieszę, że przesyłka tak szybko doszła :D Poczta-Polska coraz bardziej mnie zaskakuje ;)

    Nawet nie wiesz jak bardzo się ciesze, ze tak dobrze trafiłam ;)

    Pozdrawiam Cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super paczuszkę dostałaś :), ja też uwielbiam takie wymianki :)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...