czwartek, 25 czerwca 2009

Kotek czerwcowy skończony

Skończyłam już kotka czerwcowego i wyszedł on jak wyszedł. Mam nadzieję że dobrze. Że za bardzo nie umiem backstichy może on nie wyszedł za dobrze.Może w końcu jak tyle zrobię kotów bo aż 12 może w końcu się nauczę tego i będą te obrazki wyglądały lepiej.
Skoro kiciuś już skończony to naszykowałam obrazek i notatnik do wysłania i być może jutro wyślę do Agnieszki która jest po mnie w kolejce do wyszywania.
A teraz będę robiła następujące rzeczy:
  • upominki do zabawy Podaj Dalej
  • saszetkę zapachową na wymiankę.
No i czekam na kota lipcowego do wyszycia.

2 komentarze:

  1. Całkiem przyjemny ten kociak wyszedł.A na nowe plany życzę fajnych pomysłów i powodzenia.
    http://ulaihaft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...