poniedziałek, 1 czerwca 2009

Upominek nr 1 i inne

Dziś dostałam pierwszy z oczekiwanych upominków był to upominek na wymiankę na forum u Maranty ze względu na regulamin niestety nie mogę jeszcze pokazać co dostałam gdyż muszę poczekać do momentu aż wszyscy dostaną upominki tzn. pozostali uczestnicy zabawy. Ale jedno co mogę powiedzieć że moja losowanka trafiła w 100% w moje gusta. To co dostałam od dawna marzyłam aby mieć a że nie umię tego robić to fajnie że mam od kogoś to coś. Bardzo tajemniczo napisałam ale niechcę złamać regulaminu.
Teraz czekam tylko na mój igielniczek i jestem ciekawa kiedy go dostanę. Będę cierpliwie czekać aż dojdzie a będę interweniować jak nie dostanę do połowy czerwca ale wierzę że dostanę wcześniej.
Narazie musiałam przerwać pracę upominków na zabawę Podaj Dalej gdyż teraz priorytetem jest metryczka ślubna która musi być gotowa do 13 czerwca.

2 komentarze:

  1. Ależ jestem ciekawa co dostałaś.Ja też martwiłam się o igielniczek,a tu dostała i jest super,ale wiesz co mnie trochę poruszyło,że nie wszystkie osoby zawiadomią,pokażą,że dostały igielniczek!A w regulaminie było,żeby pokazać,jaki się zrobiło i jaki dostało !

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście tajemniczo brzmi :)
    A co do igielników (ta wymiana u Edy?), to ja z 10 dni temu wysłałam i nadal nie mam informacji czy doszedł do wylosowanej osoby... Ja swój dostałam i chcę sfotografować, ale pogoda jest taka paskudna...

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...