sobota, 31 grudnia 2011

Sylwestrowo i...

Minęły już święta pokażę wam jakie karteczki dostałam wszystkie są przepiękne i tak samo ważne. Dziękuję wszystkim tym co mi je wysłali. A dostałam od Uli, Ani  - koleżanek blogowych, Marysi  w ramach wymianki świątecznej oraz od koleżanek ze szkoły. Dziękuję wszystkim za życzenia zarówno wysłane na kartkach świątecznych jak i złożonych na blogu jak i meilowo.Za wszystkie gorąco dziękuję
 
 Ja w tym roku niestety nie robiłam kartek bo jakoś mnie dopadnął dół i nie mam teraz ochoty na nic, na czytanie,na haftowanie nie wiem co mi się dzieje ale mam strasznego doła i nic mi się nie chce totalnie. Mam nadzieję że mi minie i będę haftować i czytać książki i cieszyć się życiem. Trzymajcie kciuki. 
W czwartek byłam u koleżanki którą poznałam na forum Hafty Polskie tak odsapnąć po świętach i trochę się odstresować i od niej dostałam taką oto zawieszkę.
I z okazji Nowego Roku życzę:
 Jeszcze chwila, jeden krok
i wejdziemy w Nowy Rok.
Niech się życie z górki toczy,
niech Ci wiatr nie wieje w oczy.
Spełnienia marzeń,
wielu pięknych wrażeń.

4 komentarze:

  1. W Nowym Roku życzę Tobie i najbliższym
    dobrego roku, dużo zdrowia, pomyślności i wiele radości. Dosiego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najserdeczniejsze zyczenia na Nowy Rok Joasiu!

    OdpowiedzUsuń

Pan Jezus z barankiem

Pokazuję wam moje postępy w hafcie "Pan Jezus z barankiem" - Pan Jezus ma już twarz teraz tylko aureolę wyszyć i tło i będzie kon...