niedziela, 24 czerwca 2012

Postcrossing

W tym tygodniu miałam urodzaj kartek w ramach zabawy w Postcrossing.Dostałam aż 4 kartki.
Pierwszą dostałam z Anglii taka trochę rysunkowa ale urocza.
 Pamiętacie jak w szkole uczono nas o Jeziorze Bajkał(to do tych co uczyli się języka rosyjskiego w szkole) a więc dostałam karteczkę z tym Jeziorem. Taka kartka doszła do mnie z Rosji
 A tutaj 3 Kościoły w Brześciu na Białorusi. 
 I kolejne Stany Zjednoczone tym razem Texas i Rodeo.
 A teraz pokaże co ja wysłałam w ramach tej zabawy. A więc do Białorusi wysłałam karteczkę z kociakiem która odbiorczyni się spodobała .Szeczerze to uroczy ten kociak
 I dwie karteczki z Częstochowy które poleciały do Rosji. Są dość podobne do siebie. I chyba się spodobały


Zabawa mi się bardzo podoba i dalej się będę bawić. 

1 komentarz:

  1. Postcrossing jest rzeczywiście miły.Dziś żyjemy tak szybko, a tu jednak trzeba napisac kartkę i nie tylko z serii happy postcrossing;-))Moja kolekcja z miesiąca na miesiąc się powiększa.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...