czwartek, 6 grudnia 2012

Upominki mikołajkowe

Zapisałam się w tym roku na zabawę mikołajkową na Facebook'u zabawa polegała aby przygotować 7 upominków przy czym robótki ręczne liczyły się jako jeden upominek ja zrobiłam 4 ręcznie robionych upominków.Dodatkowo dodałam dwie gazetki związane z Częstochową, przydasie, herbatki i czekoladę której nie ma na fotce. Upominek przygotowałam dla Kariny Mor nie pamiętam jaki ma adres bloga. Mam nadzieję że upominek się spodoba adresatce.
 A ja dostałam upominek od Ani z Pasłęka i przygotowała mi taki oto prezencik a w nim haftowany mikołajek, dwa aniołki na choinkę, notatnik na lodówkę oraz kartkę świąteczną, czekoladę, kawę 3 w 1 oraz książkę do czytania.
Aniu bardzo dziękuję za przepiękny upominek bardzo mi się on podobai jestem przeszczęśliwa że dostałam tak piękny upominek.
 A teraz wam pokażę wam kilka rzeczy z mojej paczki mikołajkowej tzn tej co ja robiłam.
  1. Biscornu
zakładka do książki
zawieszka obie strony



3 komentarze:

  1. miałam duże obawy co do prezentu ,który wykonałam ale ciesze się bardzo ,że się podobał bo aż serce się raduje wtedy gdy komuś się podoba upominek i zapraszam do siebie http://jasnespojrzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że się podoba :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty dostała :-) A twoje na pewno spodobaja się :-)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...