środa, 24 grudnia 2014

Wymianka u Hanulka - podsumowanie oraz życzenia świąteczne

Brałam udział w wymiance u Hanulka i ja wysyłałam karteczki do Lidzi z Gdańskai wysłałam jej taką choinkę wyszytą(trochę się hafcik niewymiarowił w rameczce)
 A to jest karteczka do Agatki z Belgii
 A ja dostałam karteczki od Krysi W. z Żor oraz Anetki z Koszalina
 Dziękuję dziewczynom za przepiękne karteczki jeszcze nigdy takich nie dostałam. 
A że już święta za parę godzin to składam wam gorące życzenia:

Niech te Święta tak wspaniałe, 
będą jakby z bajek całe, 
niechaj gwiazdka z nieba leci, 
niech Mikołaj tuli dzieci, 
biały puch niech z góry spada, 
niechaj piesek w nocy gada, 
niech choinka pachnie pięknie 
wszystkim wokół serce mięknie!


4 komentarze:

  1. Życzę Ci nadziei,
    własnego skrawka nieba,
    zadumy nad płomieniem świecy,
    filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
    piękna poezji, muzyki,
    pogodnych świąt zimowych,
    odpoczynku, zwolnienia oddechu,
    nabrania dystansu do tego, co wokół,
    chwil roziskrzonych kolędą,
    śmiechem i wspomnieniami.

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia wielu głębokich i radosnych przeżyć, wewnętrznego spokoju, wytrwałości i radości oraz błogosławieństwa Bożego w każdym dniu nadchodzącego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękną karteczkę mi wysłałaś ślicznie i dziękuję i życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje bardzo za karteczke i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...