sobota, 23 maja 2015

Co tam u mnie i książkowo

Straszna nuda. Próbuję haftować "Polna droga z makami" ale mi słabo to wychodzi. Czytam sobie książki o tematyce różnej od psychologicznych po takie religijne. Wiele spotkałam ciekawych pozycji. I z chęcią szukam innych pozycji autora. bardzo przypadły mi do gustu autorzy: Katarzyna Enerlich - tak ciekawie pisze o Mrągowie i jego okolicach że mam chęć tam kiedyś pojechać i odszukać tych miejsc. Agnieszka Lingas - Łoniewska - czytałam całą serię "Łatwopalni' - cały czas trzymała mnie w napięciu i nadal jestem ciekawa innych książek w bibliotece - niestety w 3 do których należę spotkałam tylko ww. serię oraz książkę "Szósty" - fajny kryminał trochę z romansem ale wątek kryminalny przoduje. Raz przeczytałam książkę Joanny M. Chmielewskiej "Poduszka w różowe słonie" - książka przy której ryczałam jak bóbr - innych książek tej autorki w bibliotece nie spotkałam.Katarzyna Michalak - też mi się fajnie czyta tą autorkę ale też słabo z jej książkami w bibliotece ale może sobie kupię i przeczytam których nie mogłam przeczytać. Małgorzata Gutowska - Adamczyk świetna serie "Cukiernia pod Amorem" i "Podróż do miasta świateł" - są to serie troszkę powiązane ze sobą. Ale czytałam też inne książki tej autorki choćby najzabawniejszą książkę jaką czytałam "Mariolka moje krople" - bawiłam się świetnie i jak czytałam to śmiałam się na głos oraz "Serenada , czyli moje życie niecodzienne". Super. 
Ale mogę także z czystym sumieniem polecić książkę pt:" Trzy panie w samochodzie czyli sekta olimpijska" Małgorzaty Thiele - super książka że i po 50 można wiele przygód i że nieraz jadąc gdzie indziej możemy trafić gdzie indziej. Polecam 
Jutro napiszę o innych książkach i autorach 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...