sobota, 26 grudnia 2015

Wymianka świąteczna na Facebooku

Witam w drugi dzień świąt Bożego Narodzenia. 
Dziś wam chcę pokazać co dostałam i wysłałam w ramach wymianki na facebooku. 
Swój prezent dostałam od Ani z Łodzi. I bardzo mi się podobał gdyż dostałam śliczności. Piękny notesik , kartkaświąteczna i trzy kartki z Dani - jedna z Legolandu, Kopenhagii oraz z pomnikiem Hansa Christiana Andersena ( w dzieciństwa czytało się bajki tego pana). Kanwę, małego aniołka, wstążeczki, dwie cudne zawieszki - już wiszą na choince oraz zapas kawy i herbaty oraz słodkości.
 Tutaj są zawieszki jakie dostałam
 oraz pocztówki z Danii
 A ja przygotowałam dla Wioli ze Stalowej Woli. Ja przygotowałam dla niej: notesik, zakładkę do książki, haftowane biscornu, obręcz z kwiatuszkiem ze wstążki,oraz wzór do wyszywania richelie dwa prezenty dla jej synka: klocki z atkiem i autko z brystolu do złożenia, herbatki oraz słodkości i kartkę świąteczną ale nie zrobiłam jej fotki. Wiem że Wiola paczkę dostała ale nie wiem czy się spodobała czy nie gdyż jej nie pokazała.
 Tak wygląda moja obręcz. Jest skromna ale mi się nawet podoba
Wiecie mimo to smutno mi jest mimo wszystko bo to przykre jest gdy się starasz próbujesz a i tak nie wiesz czy się komuś spodobało i czy wogóle doszedł prezent i gdyby nie to że listy wysyłam z smsowym potwierdzeniem to bym nie wiedziała czy doszło czy nie. Czy to ja mam się wypytywać czy doszło czy nie. Mi się to kilka razy zdarzyło że osoby którym coś zrobiłam w ramach wymianki nie pokazały nawet na blogu swoim a w tym roku to jest drugi raz. I przez to człowiek się zniechęca do wszystkiego.
Pozdrawiam wszystkich.

1 komentarz:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...