czwartek, 16 marca 2017

Książki które przeczytałam w 2017 roku

Oprócz haftu i robótek lubię czytać książki. Teraz pokażę jakie książki przeczytałam w obecnym roku: 
Carver Alan AMES - "Oczami Jezusa"
Roman BRANDSTAETTER - "Krąg Biblijny"
Franciszek BLACHNICKI:"Namiot Spotkania""Życie me oddaję" "Aż dojdziemy do człowieka doskonałego"
Paul YOUNG "Rozdroża"
Elżbieta PIOTROWSKA,Marta Lipnicka "Ranczo - kulisy serialu"
Katarzyna Enerlich - "Rzeka ludzi osobnych"

W  ostatnią niedzielę byłam w kinie na filmie "Chata" na podstawie książki o tym samym tytule Paula Younga
. Film mi się podobał daje sporo do myślenia i muszę stwierdzić że nawet filmowcy nie popsuli gdyż w film nie odbiega mocno od książki - jest tylko trochę inne zakończenie. Polecam film w 100%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...