piątek, 9 kwietnia 2010

Metryczka dla Kamila i cd kartek na święta

Jakwiecie wyszywalam metryczkę dla syna koleżanki i dzis ją skończylam.Wyszla tak:

Jeszcze muszę obie metryczki wyprać,kupić antyramy.Jedna komunia będzie 16 maja druga 30 maja.I będę jezcze raz robila metryczkę chlopięcą dla drugiej koleżanki chrzeniaka który ma komunię też 30 maja ale na szczęcie w innym Kosciele niż Kamil.
No i dostalamjeszcze dwie karteczkiod Agnieszki i Dorotki. Tylko że one byly w moimmieszkaniu w skrzynce.A że rzadko tam bywam to wyjęlamje wczoraj ze skrzynki na listy:

Obie karteczki są superasne podobają mi się bardzo. Dziękuję wszystkim za kartkiktórzy mi wysłali.Jeszcze dostalam kartkę od Uli,zapomniałam jej zrobić fotki -wstawię ją następnym razem.

4 komentarze:

  1. piękny ! kamil pożno ma komunie u nas jest 9.05

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zaczęłam dziś wyszywać metryczkę dla Chrześniaka:) Inny wzorek ale też się nieźle prezentuje na rysunku:)
    A Twoja jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiątka dla chłopca też wyszła super :), cieszę się, że karta dotarła :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna metryczka! Będzie wspaniałą pamiątką!!

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...