wtorek, 17 stycznia 2012

Prezent na wymiankę urodzinową i zakup

Wczoraj dostałam swój upominek na wymiankę urodzinową na Forum Hafty Polskie.Dostałam biscornu w przepiękne różyczki, tak wygląda 1 strona:
 Bliżej różyczka z pierwszej strony:
 Druga strona biscornu i słodkości tzn część słodkości bo jeszcze był batonik czekoladowy:
 Bliżej różyczka z drugiej strony biscornu:
 W tamtym tygodniu kupiłam sobie gazetkę pt:"Hafty Polskie - Twórcze Inspiracje" tam chcę się nauczyć haftu matematycznego:
Zapisałam się także na wymianki walentynkowe na forum Babskie Hobby i Hafty Polskie. I taką miałam wenę że upominek przygotowany własnoręcznie na walentynki już zrobiłam ale z wiadomych spraw jeszcze go nie pokażę. Pozdrawiam wszystkich Joasia(Jeniulka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...