wtorek, 24 kwietnia 2012

Postcrossing jakie wysłałam

Oto chcę wam pokazać pocztówki jakie wysłałam w ramach postcrossing i wiem że one doszły do właścicieli:
Do Danii poleciała taka oto karteczka:Dziecię w chuście z napisem "Uśmiechnij się" jest to kartka z Edycji Św Pawła
Druga poszła w dwa miejsca jedna do Niemiec a druga do Holandii jest to kartka z Młodzieżowym Domem Kultury w Częstochowie
Jeszcze wysłałam dwie kartki do Rosji ale chyba jeszcze nie doszły tak jak ta do Holandii i tu suę martwię bo wysłałam ją w tym samym czasie co kartkę do Danii tylko jako kartkę zwykłą i mam nadzieję że niedługo dojdzie do adresatów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...