poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Próbki haftu matematycznego

Próbowałam zrobić kółeczko haftem matematycznym i mi nie wyszło próbowałam to zrobić książki i nie potrafię tego zrozumieć. Ale to moja próbka i będę jeszcze próbowała zrobić owal tym haftem.A może coś jeszcze trzeba doszyć pomóżcie
Od kilku dni próbuję się dostać na bloga Agi (Raeszka) i nie mogę się dostać gdyż wyskakuje mi że tam jest załączone jakieś złośliwe oprogramowanie i nic się da przeczytać czy u was też tak jest. Mam nadzieję że niedługo będę mogła czytać bloga Agniesi

2 komentarze:

  1. Nie znam się całkowicie na tym hafcie ,ale jak na pierwsze próby wygląda mi to całkiem ,całkiem dobrze,mam nadzieję,że dojdziesz do sukcesu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbuj!!!

    Specjalnie dla Ciebie mały schemacik!!!
    Odebrałaś wiadomość?
    ;)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...