niedziela, 1 czerwca 2014

Trochę haftów i znowu wiosna

Witam ponownie i pokażę kilka rozpoczętych haftów które zaczęłam:
1. Sal księżycowy(mało tego ale jakoś nie ciągnie mnie do tej robótki)
 2. Bzy (wzór z gazety Hafty Polskie nr 2/2007) i ta robótka mnie bardzo pociąga a może przez to że oprócz konwalii to także lubię bzy.
 A teraz znowu trochę wiosny porobiłam moją komórką trochę fotek kasztanowcom które już mają malutki soje owoce czyli kasztany



 A tu kwiaty niedaleko przystanku tramwajowego tak pięknie wyglądają że porobiłam fotki.

A na koniec dziękuję wszystkim za życzenia imieninowe te z facebooka i z bloga.
A dziś Dzień Dziecka życzę każdemu dziecku wszystkiego naj. Pozdrawiam Joasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...