niedziela, 21 września 2014

Kościółek cd

Skończyłam wyszywać drugą część obrazku pt. Kościółek i już mniej więcej widać jak to wygląda. Została 3 część ale tam jest niebo dalsza część drzewka i góra tego większego Kościółka.
A dziś wieczorem mam wielkie oglądanie bo będzie finał w siatkówce Polska - Brazylia i mam nadzieję że Polacy wygrają i dostanie kilku nagrody indywidualne. I cieszę się że dadzą ten mecz na kanale odkodowanym czyli na Polsacie. Bo niestety większość meczów oglądałam relacje netowe.

2 komentarze:

  1. Przybyło sporo... już można sobie wyobrazić, jak będzie wyglądała całość.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne postępy :)
    Meczy nie oglądam, bo już od 10 lat nie mam telewizora :)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...