czwartek, 9 kwietnia 2009

Znowu dzień pełen niespodzianek



Dziś jak wróciłam z pracy spotkała mnie bardzo miła niespodzianka gdyż dostałam upominek od Ewy z bloga http://wwwewkaka19.blox.pl/html . Ewciu upominki są śliczne a oto co dostałam:



  1. Karteczkę świąteczną z życzeniami

  2. ubranko dla jajeczka (napewno zostanie ubrana w nią pisanka)

  3. kwiatuszki koloru czerwonego,dwa motylki w kolorach wiosennych

  4. zawieszka

  5. kawka 3 w1

  6. łakocie(cukiereczki - zjedzone w trybie natychmiastowym i czekoladka - też już zjedzona)

A wszystko włożone w woreczek zawiązany czerwoną wstążeczką.
A jak byłam juz w domciu przyszedł pan listonosz od paczek i przyniósł mi paczuszkę z wymianki wielkanocnej na forum Hafty Polskie która mnie bardzo ale to bardzo ucieszyła było w niej dużo fajnych rzeczy:stroik (wieniec) wielkanocny,kurkę z czekolady do koszyczka, kawusię(niestety takiej nie pijam), mulinki(nigdy ich nie jest za mało), jajeczko w ubranku z koralików oraz koleczyki (mobilizacja przed ponownym przebiciem uszów). Dziękuję Danusi z Lubinia i Ewci Mosiny za cudowne prezenty daliście mi mnóstwo radości przed


1 komentarz:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...