niedziela, 14 marca 2010

Kurczaczek i cała seria razem i wyróżnienie

Wczoraj skończylam szyć obrazek trzeci serii wielkanocnej tym razem byl kurczaczek i podoba mi się bardzo a wygląda on tak:
Tak wyglądają wszystkie razem:

Oraz spotkala mnie mila niesp[odzianka gdyż dostalamoto takie wyróżnienie od Uli z blogu Swiat Urszuli(ciężko będzie ten blog podlinkować bo co się chrzani blogspot i nie potrafię jego podlinkować):

A kogo wyróżnię wszystkie osoby co są w moich ulubionych blogach bo każda osoba zasługuje na to. Dziękuję bardzo wszystkim za wsparcie duchowe jestecie wszyscy wspaniali. Mam do was pytanko chciałam wstawić tutaj na bloga suwaczek ale nie wiem jak go wstawić proszę was o pomoc. Dziękuję

1 komentarz:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...