piątek, 5 marca 2010

Miła niespodzianka

Dzi spotkała mnie bardzo miła niespodzianka której kompletnie się niepodziewałam. Tyle tam cudownych rzeczy, że trudno to wszystko objąć. każda rzecz jest przeliczna i dała mi dużo radosci bo jest przygotowana z sercem. A najważniejsze jest to że wogóle tej paczki się nie spodziewała. Wszystkim dziewczynom gorąco dziękuję za upominki i wiedzcie że wszystkie będą wykorzystane. Tylko muszę przebić uszy żeby w końcu wykorzystać kolczyki jakie mam. Dziękuję gorąco fotki wstawię jutro bo dzi nie da się dobrze obfocić upominków bo się rozmazują. Dziękuję dziękuję dziękuję i gorące buziaki wam zasyłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...