wtorek, 24 sierpnia 2010

....

Teraz obecnie robię dwie prace czyli:
  • Hafcik letni na wymiankę wakacyjną trochę mało czasu a roboty dużo a że to upominek to nie pokaże chwilowo. Ale jest taki piękny widoczek taki jakby wiejski z makami.
  • Kotka marcowego i tu muszę trochę się tłumaczyć że trochę później go wyślę bo brakuje mi dwóch mulinek a chwilowo jestem całkiem bez kasyi moja mama też więc muszę poczekać na przypływ gotówki i te dwie dokupić.Ale teraz wyszywam tymi mulinkami co mam. Przepraszam że przezemnie będzie chwilowe opóźnienie.Pieniążki jakieś powinnam mieć albo w ten weekend albo na następny.Bardzo proszę o wyrozumiałość.
Co do tej wymianki to zapisałam się(cały czas mam nadzieję że w końcu kłopoty  fianansowe się skończą).I okazało się że robię niespodziankę koleżance którą znam od szkoły zawodowej bo chodziłyśmy razem do klasy i niedawno odnowiłyśmy kontakt gdyż mieszka w Częstochowie i jej upominek dam osobiście.
Na resztę wymianek mimo chcęci to nie mogę się zapisać ze względu na sytuację finansową w jakiej się znalazła moi najbliżsi i ja.I nie chcę się zapisywać by potem nie móc się wywiązać z zadania.
W pracy teraz mam luźniejszy czas gdyż u mnie w sierpniu jest czas urlopów tylko pracują ci którzy muszą choćby tacy jak ja gdyż poczta cały czas przychodzi, rachunki trzeba płacić choćby za media. Ale i tak jest fajnie bo jest spokojnie.Studentów jak na lekarstwo. I taka cisza.Ale w październiku zacznie się na nowo i też będzie fajnie,bo lubię towarzystwo ludzi i jest przyjemnie jak studenci których mało się kojarzy na ulicy zupełnie prywatnie mówią dzień dobry, jest to miłe.Pozdrawiam wszystkich i życzę miłych resztek wakacji.
I jeszcze jedna rzecz ale dla mnie najważniejsza: Dziękuję wszystkim za to że mnie wspieracie w tych ciężkich dla mnie chwilach. Nawet nie wiecie jak mi pomagacie. Dzięki za to że jesteście i zostawiacie ciepłe komentarze.I  za to że jesteście.

2 komentarze:

  1. Ostatnio jak słuchałam bajki z moim synkiem, usłyszałam takie słowa w piosence: "Gdy źle ci, pamiętaj, w najgorsze momenty, oszczędzaj łzy - i nie trać nadziei, wciąż czekaj kolei, jaśniejszych dni - bo słońce zaświeci nie raz!". czego ci z serca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu spokojnie wyszywaj sobie kota, masz przecież na niego miesiąc, a wiadomo każdemu może się zdarzyć gorszy okres ...
    Piękne słowa napisała Ci Madzia, z którymi się zgadzam :).

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...