środa, 28 listopada 2012

Kolejny hafcik i ...

W poprzednim poście pisałam że robiłam dwa hafciki z nowych wzorków i skończyłam jakiś czas temu drugi i tu wam pokazuję tak wygląda pierwsza strona
A tak druga strona:
:
A powyżej fotka jeszcze z Łodzi jestem przy pomniku latarnika.
A teraz trochę o wymiance powoli dostaję fotki kartek zrobionych przez was wszystkie są przepiękne i podobają mi się.Mam do was prośbę jak wysyłacie zdięcia fotek to napiszcie która kartka do kogo idzie.
Pozdrawiam was gorąco
 

2 komentarze:

  1. przesliczne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mojego bloga po odbiór wyróżnienia:)
    Za wszystkie śliczności w pełni się należy;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...