środa, 14 listopada 2012

Wymianka cd

Jeżeli chodzi o sprawy wymianki to:

  1. rozlosowałam już to kto komu wysyłamy karteczkę. Kilka osób będzie wysyłało sobie nawzajem karteczkę a kto to jest to zobaczycie na koniec zabawy a te osoby się dowiedzą jak do nich dojdą kartki
  2. adresy rozesłane i prawie wszystkie są potwierdzone.Dorotko(Dota72) potwierdź dostanie adresów mail wysłałam ci na taki jaki mam. Daj znać czy doszedł
  3. Teraz wystarczy nam czekać na karteczki  i już nie mogę się doczekać waszych pięknych kartek - przypominam o zrobieniu fotek waszych dzieł,  podpisanie która kartka jest dla kogo i przesłanie na maila jeniulka@gazeta.pl.
  4. Dwie małe damy też się bawią. Małgosia i Julia wyślą do siebie karteczki i też je dodamy do galerii
I najważniejsze dobrze się bawimy i pokazujemy swoje kartki w święta do sylwestra niech każdy z nas wie że karteczka doszła 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...