czwartek, 29 października 2009

Przed losowaniem

Jak wiecie jestem organizatorką Haftowanego Secret -pala i przed losowaniem miałam trochę pracy. Ania podesłała mi kwestionariusze a ja z tych co dostałami nie byli wpisani na stronkę dodać ich. No i podzieliłam uczestników na dwie grupy. Jedna będzie moja a druga Ani. A jak podzieliłam to dowiecie się po zakończeniu zabawy. Jutro będę robiła losy mojej grupy. A w niedzielę losowanie. Ja nie mogę się doczekać kogo ręka ani mi wylosuje i ja kogo Ani wylosuję i całej mojej grupie.
Trzymajcie kciuki za powodzenie zabawy.Noi że ja jestem po raz pierwszy organizatorką to też i za mnie trzymajcie kciuki.

4 komentarze:

  1. Asiu wszystko będzie dobrze ale kciuki i tak będę trzymać, ciekawe, w której jestem grupie i komu będę robić paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Założę się, że nas to ciekawi jeszcze bardziej ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu ie mogę się doczekać na odpowiedź od Ani więc piszę do Ciebie. Prześlij mi swój nowy adres do korespondecji bo kot czeka już prawie tydzień na wysłanie, a nie wiem czy poczta wysłana na twój adres który mam dochodzi do Ciebie. Oto mój e- mail beatapochciol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja to wściekła jestem żem dopiero 3 dni temu namierzyłam to przedsięwziecie i nie mogę uczestniczyć, ale będę choć kibicować i ślinić się na myśl o cudach jakie mogły być moim udziałem...

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...