poniedziałek, 5 października 2009

Woreczek dla Ameise

W czwartek wysłałam woreczek dla Ani(Ameise).A że doszedł on do adresatki więc go pokazuję. Wygląa on tak:
Pierwsza strona
Druga strona

A co do kociego kalendarza to go wyszywam powolutżena następny tydzień spróbuję wysłać sierpniowego kota(przysiądę się i będę wyszywać do upałego). A czemu tak wolno mi to idzie to sprawa trochę nastroju a potembyła końcówka do zrobienia woreczka. A teraz nic nie stoi na przeszkodzie. Kota wrześniiowego do wyszycia jeszcze nie dostałam. Może jutro dojdzie dziś patrzałam w swoim mieszkaniu nie było awiza ż dostanę naadres rodziców gzie przebywamnarazie na pół roku a copotemtop zobaczymy.
Dziękuję za wszystkie słowa otuchy że jest tyle osób co chcą mnie pocieszyći przeczytać i nie mówi że "zgrzędzę" to dlamnie bardzo ważne.Buziaki dziewczyny.
No i cały czas zapraszam ozabawy HAFTOWANY SCRET PAL.
Jest już nas trochę ale jak ktośchce się jeszcze dopisać to zapraszam.

4 komentarze:

  1. Piękny ,niezwykły Asiu woreczek zrobiłaś!!przykro mi ,że w Twoim życiu tak mało powodów do radości,każdy ma jakieś problemy i dobrze jest się otworzyć przed drugim człowiekiem.Jesteś o tyle w dobrej sytuacji,że masz do kogo pójść po pomoc,a jeśli chodzi o uśmiech...do niego nikt nas nie może zmusić,uśmiech przez mus,nie jest uśmiechem,więc popłacz sobie troszkę w kątku,mam nadzieję,że szybko przejdzie ten żal i podniesiesz się z uśmiechem prawdziwym.Haft niech będzie Twoim pocieszeniem chodź na chwilę.Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu zrobiłaś śliczny woreczek :), a z kotkami widzę jest u większości opóźnienie, wakacje się skończyły, to wszystko się opóźnia hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczek jest cudny! Widac ze wlozylas w niego wiele serca!
    Za wyszywanie tych kociakow podziwiam - ja nie mam cierpliwosci do kolorowych haftow - choc bardzo mi sie podobaja to zostawiam je sobie na czas "na emeryturze".
    Pozdrawiam cieplutko i przesylam moc serdecznosci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten woreczek! Masz talent, kobito;)!
    http://wicky94-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...