środa, 2 grudnia 2009

Spotkanie i wyróżnienie

Dziś byłam na bardzo miłym spotkaniu z znajomymi z forum Hafty Polskie. Spotkanie się udał0. Znakiem rozpoznawczym była gazeta Hafty Polskie.Spotkanko było w MC Donaldzie .
Zanim poszliśmy do MC Donalda to najpierw spotkałyśmy się pod Ratuszem w Częstochowie.Również spotkało mnie coś miłego bo dostałam dwa wyróżnienian od Pyziulki:A że rzadko dostaję wyróżnienia to tym bardziej jest mimiło że komuśpodobają sięmoje wypociny.
A ja mianuję następujące blogi do wyróżnienia:
Pyziulki - Pyzia's kniting
Mój mały świat -AgnieszkiMD
Kocia przystań - Dota72
Przystań Kłodzko3 - Anek 73
I pozostałe które obserwujęblogi.






5 komentarzy:

  1. Asiu dziękuję bardzo za wyróżnienie, na spotkaniu na pewno było super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Fajnie, że w Twoim mieście jest więcej robótkujących osób i możecie się tak spotykać...

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień i wspaniałego spotkania,oby takich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och dziewczyny, miałyście świetne spotkanie :) w takim miłym towarzystwie żadna zima nei jest straszna :) pozdrawiam i życzę dużo usmiechu i pomysłów robótkowych :)

    An z Chatki

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu dziękuję Ci bardzo za wyróżnienia.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Wymianka Kawowa

Brałam udział w wymiance kawowej organizowanej przez  Kasia  nawet nie wiedziałam że ona sprawi mi tyle problemów. Ale przygotowałam upomin...