wtorek, 1 grudnia 2009

Moje upominki

Właśnie przygotowałam upominek na wymiankę Hafty Polskie: Takie właśnie przygotowałam upominki od siebie.A więc przygotowałam notesik trochę przerobiony z zeszyciku do słówek, obłożyłam ten zeszycik w białą kartkę i naszyłam na niego pierwszą literkę(monogram) z imienia osoby do której pójdzie.
Oraz biscornu wyszyte mulinką madeira którą kiedyś dostałam w jakiejś wymiance.
A teraz czekam na upominki z Haftowanego Secret - Pala i z wymi8anki haftów polskich. Narazie dostałam tylko upominek z Robótkowego secret - pala i nie mogę się doczekać na następne paczuszki.
Ale chyba mnie bardziej cieszy że moja grupka z Haftowanego Secret - Pala dostaje upominki a już dostało 9 osób a w mojej grupie było 23 osoby.I wszystkie upominki są przepiękne.
A i bym zapomniała dziś wysłałam paczuszkę na wymiankę w Haftach Polskich i mam nadzieję że do czwartku upominek dojdzie do adresatki.
A co umnie a nic ciekawego cały czas tak samo.

1 komentarz:

  1. przygotowałaś super prezent i trzymaj się Asiu, życzę samych pozytywnych myśli :)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...